პროექტის სახელწოდება: ,,ვკითხულობთ ერთად" გრ. რობაქიძის ,, გველის პერანგი"
პროექტის მთავარი იდეა: გაეცნობიან გრ. რობაქიძის ცხოვრებასა და შემოქმედებას, დამოუკიდებლად წაიკითხავენ და გაიაზრებენ კიდევ ერთ მხატვრულ ნაწარმოებს..
პროექტის აქტუალობა: მოსწავლეები მოიძევენ ინფორმაციას გრ. რობაქიძის ცხოვრებისა და შემოქმედების შესახებ. წაიკითხავენ რომან ,გველის პერანგის" მითითებულ ნაწყვეტს. ისტისა და სხვა დამხმარე საშუალებებით მოიძევენ ინფორმაციას გველის თვისებების შესახებ. ასევე მოკრებენ მასალებს, თუ რისი სიმბოლოა გველი რელიგიაში, მეცნიერებასა (მედიცინაში) და ლიტერატურაში.
პროექტის მიზნები: პროექტზე მუშაობის პროცესში ერთმანეთს შეადარებენ ინტერნეტით მოძიებულ ინფორმაციას,საენციკლოპედიო სტატიებს და საგაზეთო წერილებს, მიეჩვევიან აუდიტორიის წინაშე პრეზენტაციას, შეძლებენ ზეპირი კომუნიკაციის სტრატეგიების გამოყენებას საჯარო გამოსვლების დროს.
მონაწილეთა ასაკი: 15-16 წელი.მე-11 კლასის მოსწავლეები.
ვადები / ხანგრძლოვობა: 1 თვე
მოსალოდნელი შედეგები/პროდუქტები,
რაც შეიძლება შექმნან: გაეცნობიან მწერლის ცხოვრებასა და შემოქმედებას, ტექსტის ნაწყვეტის გაცნობა სრულად რომანის წაკითხვის სურვილს გაუჩენთ. განუვითარდებათ კვლევის, ინფორმაციის მოძიების, პრეზენტაციის უნარები ,გუნდური ნუშაობის ჩვევები.
პროექტისათვის საჭირო ძირითადი რესურსები: გრ. რობაქიძის რომანი ,,გველის პერანგი" კომპიუტერი, ინტერნეტი, თაბახის ფურცლები, პროექტორი, პრინტერი.
პროქტის მსვლელობა: 1.ჯგუფებად დაკომპლექტება და სამუშაოს განაწილება.
2. ტექსტის კითხვა ინდივიდუალურად.
3.ინტერნეტით მასალის მოძიება.
4. პრეზენტაციის მომზადება.
5. დისკუსია.
საგნებთან/საგნობრივ ჯგუფებთან კავშირი: ბიოლოგია და ისტი
პროქტის ხელმძღვანელი/მასწავლებელი: ელისო ბაქრაძე
ხელმძღვანელის ელ. ფოსტა: elisobakradze@gmail.com
პროექტის ვებ-გვერდი/ბლოგი: eleonora 7.blogspot.com
რაც შეიძლება შექმნან: გაეცნობიან მწერლის ცხოვრებასა და შემოქმედებას, ტექსტის ნაწყვეტის გაცნობა სრულად რომანის წაკითხვის სურვილს გაუჩენთ. განუვითარდებათ კვლევის, ინფორმაციის მოძიების, პრეზენტაციის უნარები ,გუნდური ნუშაობის ჩვევები.
პროექტისათვის საჭირო ძირითადი რესურსები: გრ. რობაქიძის რომანი ,,გველის პერანგი" კომპიუტერი, ინტერნეტი, თაბახის ფურცლები, პროექტორი, პრინტერი.
პროქტის მსვლელობა: 1.ჯგუფებად დაკომპლექტება და სამუშაოს განაწილება.
2. ტექსტის კითხვა ინდივიდუალურად.
3.ინტერნეტით მასალის მოძიება.
4. პრეზენტაციის მომზადება.
5. დისკუსია.
საგნებთან/საგნობრივ ჯგუფებთან კავშირი: ბიოლოგია და ისტი
პროქტის ხელმძღვანელი/მასწავლებელი: ელისო ბაქრაძე
ხელმძღვანელის ელ. ფოსტა: elisobakradze@gmail.com
პროექტის ვებ-გვერდი/ბლოგი: eleonora 7.blogspot.com
Комментариев нет:
Отправить комментарий